NAJBOLJI ODABRANI ŽIVOTNI PUT



Napokon, napokon je došao dan kada zbilja mogu reci da sati, dani, mjeseci provedeni u čitanju knjiga i gledanju youtube videa na temu kako preuzeti stvari u svoje ruke i početi živjeti život kakav sam oduvijek htjela nisu uzalud baceni.

Znate onaj filing kad počnete raditi na sebi i nađete motivaciju koja vas nosi iz dana u dan, kad imate osjećaj da lebdite par centimetara iznad ulice kojom zapravo šetate.

Kada imate osjećaj da vas svi ljudi oko vas gledaju kao neku luđakinju koja se lovi za slamke i glupa naklapanja nekih motivacijskih govornika koji zapravo prema njihovom mišljenju samo uspješno prodaju maglu jadnicima poput mene.
Koji su uspješno izgradili karijeru i zaradili na jadnim dušama koje su sigurno utučene, nezadovoljne svojim životom, nemaju prijatelje pa gledaju njih kao bogove, a ti isti bogovi zarađuju na jadnom puku.

Koliko puta ste samo čuli takve price kad biste krenuli učiniti nešto za sebe?

To je sigurno samo prevara, oni ti prodaju maglu, pričaju jedno, a ja znam da su živjeli drugačije...
Sto je skroz u redu, jer ti isti "bogovi" su samo ljudi, ljudi koji su u jednom trenutku svog života odlučili isto sto i ja zanemariti price i savjete svojih poznanika, obitelji, prijatelja i odlučili za promjenu probati vjerovati skroz nepoznatim ljudima, ljudima koji su realno uspjeli i koji su sretni.

Sjećam se trenutka kad sam pronašla članak na temu izaberi životni moto... mislim da sam tada imala 16 godina i nisam u potpunosti niti razumijeva sto znaci životni moto, ali znam da mi se svidjela izreka: " živi svoj san, nemoj sanjati svoj život" i od tada su mi te rijeci negdje u podsvijesti.

U međuvremenu je bilo i trenutaka kada sam zaboravila na svoj moto i zbilja sanjala život, ali sad znam da sam ga prvo trebala odsanjati kako bi zapravo shvatila kakav život želim živjeti.

Nisam jedna od onih utucenih, nezadovoljnih koji ne vide smisao života i nemaju nikoga oko sebe, dapače jako sam sretna i zadovoljna bila svojim životom: izuzetno ponosna na svoju djecu, sretna sa svojim mužem, prezahvalna na svojim roditeljima i braći, blagoslovljena brojnim prijateljima, ali oduvijek me vuklo da mi nedostaje samo još nešto, nešto sitno da bih bila uistinu presretna svojim životom.

A sve to iz razloga sto se ne želim pomiriti da živim relativno sretan život, nego želim živjeti potpuno presretan život...e to, dogodilo se upravo ga počinjem živjeti.

Lebdim ulicama ovog grada, ponosna, sretna, mirna i zadovoljna s osmijehom na licu, zadovoljstvom u srcu i veselim se svakom novom jutru.

Upravo ta nečija"naklapanja" o tome da smo sami odgovorni za svoj život i da svojim mislima i akcijama određujemo kakav ćemo život živjeti potaknula su me da preuzmem stvari u svoje ruke i usudim se sto se inače nikad ne bih usudila.

Poslala sam mail osnivaču tvrtke u kojoj rain, kojoj je glavna djelatnost naplata potraživanja i zamolila ga da posluša moju ideju. Ideju koja nema nikakve veze s glavnom djelatnošću firme. Puno prijatelja bi me odgovorilo od tog mog nauma, jer zašto bih netko uopce saslušao moju ideju koja nema nikakve veze s onim s čim se firma bavi?

Ne znam niti sama zašto bih me netko saslušao? Ali moj unutarnji osjećaj ovaj put mi je govorio da moram probati radi sebe, jer to je ono nešto sto mi je nedostajalo da živim uistinu presretan život i ovaj put sam odlučila zanemariti savjete svojih prijatelja i poslušati nepoznate osobe i poduzeti nešto da ostvarim svoj san.

I eto tako sam iznijela svoju ideju i svoju želju, zelju da želim doprinjeti firmi na način da razvijam zaposlenike u smislu da sami odluče sto uistinu žele raditi, gdje se vide, kako mogu doći do cilja, da shvate da im na tom putu ne stoje druge kolege nego oni sami sebi, da radim na poboljšanju međuljudskih odnosa... neki bih možda rekli da je moja želja da ja prodajem maglu firmi u kojoj radim.

Znate sto se dogodilo? Znate sto je taj strašni manager koji tjera ljude na rad i koji nema razumijevanja rekao?

Rekao je: jako sam ponosan sto to čujem i imam već neku zamisao kako bih tvoje želje i ideje mogao uklopiti u poslovanje tvrtke na obostrano zadovoljstvo.

Zamolio me da mu dam dva tjedna vremena da posloži ideju i povratno mi se javi.

Zato moj savjet svima vama poznatima i nepoznatima Slijedite svoj unutarnji glas, jer to ste vi i ako budete dosljedni sam sebi prije ili kasnije ćete početi živjeti svoj san.


Primjedbe

Objavi komentar

POPULARNI POSTOVI

5 NAČINA KAKO SE RIJEŠITI STARIH NAVIKA